Samme visar upp Stanley Cup på torget i Ånge den första augusti, vi får väl se om den dyker upp i Övik med, då det ryktats om det. Men det beror väl på hur länge han får ha bucklan.
Länkar:
http://www.angehockey.se/
http://www.angehockey.se/