Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
MorganaLefaey: Så illa kan det vara, ja, men sånt kan i varje fall jag ta efter SM-guldsbärgandet.

...och tydligen har scim i varje fall fått se ett mål för de där som spelar ute i Moss Side.