bobbe: En riktigt trevlig produktion det där, jag skulle inte tveka att sätta ett väl godkänt. Med andra ord så ser jag gärna att ni får förnyat förtroende när vår nästa guld-dvd ska produceras kommande säsong. ;)
Välkommen att skriva i Modos gästbok.
Trivselregler
Hockeysnacks regler
Senast: Vinst mot IK Oskarshamn
Hägglunds Arena, 5-4 (1-1,1-3,3-0)