Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
bobbe: En riktigt trevlig produktion det där, jag skulle inte tveka att sätta ett väl godkänt. Med andra ord så ser jag gärna att ni får förnyat förtroende när vår nästa guld-dvd ska produceras kommande säsong. ;)