Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
MorganaLefaey: Ska man ha lite synpunkter så kunde det ju ha varit intressant att höra intervjuer med fler spelare än bara Susse. Men samtidigt så tycker jag det var väldigt bra att man fick höra Haralds tankar om valet av spelare och strategin för säsongen.