Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
...så har jag varit och köpt mig en DVD idag. Inte dåligt med folk i arenan! Intressant att de hittat på en arbetsuppgift åt Nicke också, att guida folk i arenan mot betalning.