Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
MorganaLefaey:

Mat lär de knappast få. Det känns som att det borde vara ungefär den tur vi fick på förra årsmötet, kanske minus kansliet, d.v.s. omklädningsrummen, gymmet, logerna.