Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
MorganaLefaey: Det börjar bli ordentliga löner i elitserien nu, kanske dags för någon form av lönetak även här. Var det förresten inte Loob som ville ha ett lönetak i elitserien, eller minns jag fel?