Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
eltifoso: Det återstår väl att se då om den här utvecklingen av spelarlönerna kanske gör att även andra sportchefer börjar att fundera i samma linje. I slutändan är det väl vi hockeykonsumenter som drabbas i form av skenande biljettpriser mm.