Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
scim: Det enklaste är väl att ni helt enkelt får göra en "cook-off" eller vad sjutton man kan kalla det. Med andra ord tar ni med er sallader och pizzor och hela faderullan så har vi en offentlig bedömning från kl 10.00 på måndag i Swedbank Arena...