Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Så ser jag att Yashin får ännu en intressant klubbkamrat i sin nya klubb. Lokomotiv Yaroslavl har gjort klart med Zbynek Irgl. Hade inte haft något emot att se Irgl i MoDo, men jag trodde att han aldrig skulle kunna tänka sig att lämna Vitkovice. Ifjol spelade han väl iofs lite slutspelshockey i Schweiz om inte minnet sviker.