Sv: Building the future, Silly Season 07-08
hellge: Det låter riktigt intressant det där med Hasse. Då kanske vi snart kan få höra sargen i arenan sjunga. ...eller vi och vi... jag kommer ju tyvärr bara att ha möjlighet att se lördagsmatcherna.