Sv: Building the future, Silly Season 07-08
MorganaLefaey: Tro förresten om han hinner färdigt till på lördag, för då går det väl inte att hålla etage 2 avstängd.

Var det förresten inte tal om att MoDo även i år skulle ha en försäsongsmatchtröja, eller minns jag fel?