Sv: Building the future, Silly Season 07-08
MorganaLefaey: Jag minns tydligen inte fel

" Precis som traditionen varit kommer MODO Hockey att under försäsongen spela i en tröja med en helt annan design och hur den kommer att se ut återkommer vi med senare, avslutar Mia Karlsson."

Senare, som i nu på lördag, förmodar jag.