NordaBoy: Det är länge kvar än till nästa säsong. Vi måste ju först spela av den säsong som börjar i slutet på nästa månad. Kontraktsskrivningar kommer att äga rum under det närmaste året, så säker är jag att jag skulle kunna sätta Poffas sittplats i Swedbank Arena på spel.