Sv: Building the future, Silly Season 07-08
Blatny och Yetman? Va fan jag hoppas på bättre. Måste ju finnas någon vass slovak/tjeck som blir över när NHL-lagen har fyllt trupperna. Sen ska vi ju inte glömma bort foppa...