Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Lumber Jack: Haha, jag har inte KB:s hemsida som startsida. Letade information om släpvagnen som Busskiosken i Bjästa hyr ut och då, konstigt nog, kom jag att tänka på att de kanske sponsrade med reklam på den sidan. Men... det gjorde de ju inte.