Cyklob: Det en da som skulle kunna få värvningen av Yetman att verka vettig vore om Ecke fått besked att Foppa lirar med modo nästa säsong.annars så förstår jag inte meningen med denna värvning.Som någon skrev Yetman är en tredje eller fjärde line spelare inte nån som platsar i första eller andra femman.