Sv: Building the future, Silly Season 07-08
hellge: Jag litar på Ecke, som alltid. Yetin gör ju en del snygga mål, kolla in tex Straffeslag!
Såg ni frexten Mittnytt ikväll, en civil-polis i Härnta som knackar dörr, i MoDo-tröja! Knappast nån surögd tik som svarar på frågor då.