Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Det verkar som att de inte tänkt sälja de vita matchtröjorna, de tröjor som man bar den kvällen när guldet bärgades nere i Linköping.

"Det finns ett antal "game-worn" retros från guldsäsongen 06/07 kvar att bjuda på. De är de sista objekten från den säsongen så passa på!"