Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
AM: Nepp, visserligen håller jag på att packa för flytt, men jag har nog inte så stor användning för några trädgårdsdekorationer i min nya lägenhet.

Ahaaa, det är alltså du som gjort det!