Sv: Building the future, Silly Season 07-08
Oavsett om Stortofflan dyker upp i laget eller inte, så ser det ju sjukt bra ut. Kunde Susse göra Gretsky bättre, så blir det ju ingen konst med Yetman :-) Tyngsta, tuffaste och bästa laget i Elitserien, MoDo!