Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Paddan: Blev lite avundsjuk först, men när jag läste att det bara var en bakprojektionsskärm så försvann den känslan lika snabbt. Bakprojektionstekniken känns ju förlegad i dessa tider, nej LED-teknik (som den nya i Kinnarps Arena) ska det vara.