Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Salle: Åfan, vilken koll jag hade då. Jag minns inte ens att jag har sett någon reklam för den där Beatlesutställningen. Elvisutställningen var jag i och för sig inte heller och såg. Hockeyutställningen på Muséet såg jag däremot.