Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Petey21: De höll fortfarande på med golvet på etage 2, men dörrarna på båda sidorna om souvenirkiosken var öppna. Det märks också att de flesta börjat jobba igen, fruktansvärt långa köer till Restaurang Victory.