Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
bisterfinnen: Tro hur många gratisbiljetter man prånglat ut, för om jag inte minns fel när jag snabbsurfade under en av de få mötesfria timmarna i veckan så hade man väl i början på veckan bara sålt 2.000 biljetter.