Uno Gordon: Så du menar att alla som vinner fördelar på isen genom osjyst spel eller "filmande" ska be om offentlig ursäkt. Ska detta ske genom en extrabilaga i Sportbladet efter varje omgång, eller ska sportsändningarna utöka sändningstiden för att få med detta? Låter som en omöjlig uppgift.