Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Uno Gordon:

Det är faktiskt synd om dig, men med tanke på att du a. själv sätter dig i situationen, samt b. inte verkar förstå det, så tänker jag fortsätta roas av dig.