Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
shinzawai:

Någon smedja, tippar jag på. Kan tyvärr inte tipsa om någon dock, googlade lite men hittade ingen som verkar göra gravkors i närområdet. Vet inte någon begravningsbyrå?

Beklagar sorgen, för övrigt.