Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
knaskamilla: Vill ni veta vad? Efter precis två månader fick jag svar på det mail jag skickade till Jerry Häggström. Mitt förslag om skybarer i hörnen på etage 4 tyckte han lät väldigt intressant.