Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Salle: Verkar finnas många industrifans här. Så vad kan vara bättre än lite svensk musik (utan att för den skull länka till Lasse Berghagen) att fira högtidsdagen med? Grattis Salle!

www.youtube.com/watch?v=o9OwDxr2Q6I

www.youtube.com/watch?v=xVMC_450KKo