Sv: Building the future, Silly Season 07-08
Gidde: Ehh, funkar det inte att skriva här? Har alla fått skrivkramp?
Eller slogs ni alla av häpnad, denna sista VM-dag, med svenska icke-framgångar? Nä, nu ere Tony!!