Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
zigge: Själv kommer jag ju att missa alla hemmamatcher förutom helgmatcherna, och de eventuella matcher som spelas på skollov. Äh, jag får väl somna till någon tråkig styrspelshockey från ännhåäll.