Gusse: "Hungriga vargar jagar alltid bäst." Knepigt att det enligt experterna bara är MoDo som blir mätta av framgången efter ett guld, medan andra lag som FBK m.fl bara blir stärkta av framgångarna och kan fortsätta att vinna.
Att jag sedan inte heller tror att MoDo tar SM-guldet är väl en annan sak, men det är inte på grund av att spelarna skulle känna sig mätta på framgång utan pga att jag tycker att ett lag som HV känns ruggigt mycket starkare.
Välkommen att skriva i Modos gästbok.
Trivselregler
Hockeysnacks regler
Senast: Vinst mot IK Oskarshamn
Hägglunds Arena, 5-4 (1-1,1-3,3-0)
Att jag sedan inte heller tror att MoDo tar SM-guldet är väl en annan sak, men det är inte på grund av att spelarna skulle känna sig mätta på framgång utan pga att jag tycker att ett lag som HV känns ruggigt mycket starkare.