Poffa: "Om Zajkowski skall blomma ut så måste han få speltid. Den får han för tillfället inte i Modo." Båda målvakterna har väl stått lika många matcher var, om jag inte minns fel, och det vore väl oklokt att göra på något annat sätt med tanke på att man ju nu också har det där ECC-slutspelet att ta sig igenom också.