Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Ingen Enström med i Atlantas segermatch mot St Louis, där Juuso Riksman fick stå halva matchen i St Louis mål. Förhoppningsvis får han väl spela morgondagens träningsmatch mot Islanders.