Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Paddan:

Och jag hade hoppats slippa se regn idag, då vi upptäckte i helgen att vindrutetorkarna inte riktigt vill vara med. Kunde ju vara intressant att köra till Timrå om det regnar och man inte har fungerande vindrutetorkare.