Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
MorganaLefaey: Själv tycker jag det var fantastiskt vad lätt det blev att läsa sidan. Nu utgörs ju "bara" halva min skärmbild av en statisk reklambanner plus då de verktygsfält som man eventuellt använder sig av till webläsaren. Jag förmodar att man också kommer att lagstadga från centralt håll att alla nyheter på grund av detta inte får vara längre än max sju rader.