Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Förresten, vad stort klubbmärket blev på de där replicorna som de var iförda på fotograferingen. Men jag har fortfarande väldigt svårt för den där breda svarta bården ungefär i brösthöjd på tröjans framsida.