Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Frisco: Jag får se om jag orkar se morgondagens träningsmatch. Skulle gärna vilja, men jag har annat imorgon förmiddag som jag måste gå igenom som är mindre trevligt.

Men nästa lördag är jag på plats i Swedbank Arena i varje fall, det lovar jag med 110% säkerhet.