Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
spud: Jäkla Svarten... " Och i Timmys fall så är det alltså i-n-t-e axeln det är fel på. Han sträckte sig i sidan på träning när han skulle flytta på Svartvadet i power play… "