Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Ska man tro att det här förslaget också kommer att bemötas med insändare och kommentarer om hur "ni förstör Öviks fina strandlinje ni kan väl bygga det någon annanstans typ uppe på Varvsberget"