Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
...så undrar jag vad de som beställde stolar till Globen tänkte med. Jag blir lika irriterad varje gång jag kommer dit och återupplever hur knepiga proportioner det är. För nära golvet och för nära raden framför. Trist.