Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
hellge:

Klokt av Djurgården. Men de obekväma stolarna blir ju nästan ännu mer irriterande när man är där på andra arrangemang än hockey.

MoDo? Jag känner igen namnet.