Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
spud: Man kanske skulle prova C+ webbtv imorgon, det kommer ju att bli en väldigt ovanlig känsla när det är seriematch på hemmaplan och jag inte är på plats. Men det är väl bara att ladda upp med engelskböcker, lektionsplanering, cheez ballz och Champis vid min 15-tums widescreenskärm.