Wayne Gresky: Just nu känns det som att Ecke har ett styvt jobb att styra upp lite nya värvningar. Det som finns kvar nu torde väl oftast vara alldeles för dyrt i jämförelse till prestationerna. Men man hoppas ju på att han ska lyckas hitta något halvokänt guldkorn på backsidan som genast går in och dominerar.