shinzawai: Nu lugnar vi oss lite i kritiken, vi är trots allt svenska mästare. Så på något sätt måste modomodellen fungera. Problemet i dagsläget är nog som shinzawai säger att det är för mycket modohjärta och för få toppar utifrån vilket gör spelet lättläst. Kedjan Svartvadet-Salomonsson-Wernblom består t ex av minst en urmodoit för mycket. Hade Harald varit en sådan katastrof som tränare hade laget inte vunnit och han hade inte fått förlängt. Surt sa räven om rönnbären...