Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting

Poffa..

En kommentar kanske?? Till detta inlägg som skrevs igår..

"Dream Team: Poffas försök att håna Timråklacken efter slutsignalen var bland det roligaste jag sett på åratal. Lyteskomik!

Det räcker så!

4-1 är underbart!

JimmyH"