Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
scim:

Intressant hur min allmänt ställda fråga kunde få dig att svara som om det gällde en person... ;) I ärlighetens namn tycker jag att jag har sett inlägg från flera personer här på sistone som varit av den kalibern. Vissa säkert mer forumvana än andra.