Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Uddan:

Hallåååå... Har du glömt att du har tackat för dig i den här gästboken? Så himla typiskt Timråiter, en skriver något och sen kommer hela skocken och ska hjälpa till att försvara.