Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Dream Team:

Menar du Werners crosschecking på Jämtin? Fy fan, vad fult det var. Och knappast något som någon vid sina sinnens fulla bruk skulle försvara. Jag är iofs inte helt säker på vad ni diskuterar nu längre...